עדכוני הסופ”ש מצוות הסדנא [12-17.10]

שלומות,

 

האקתון הסתיו מתחיל ביום שישי הבא! לא, עוד לא סגרנו מקום (בקרוב תקבלו עדכון במייל), אבל כבר הזמנו בירות ואוכל ממש טעים, ואירגנו קורס פייתון והפעלה לילדים. וגם יש לנו הזמנהשעיצבה עבורנו הילי הנפלאה. הפיצו כאילו אין מחר.

  1. אני עדין מחפשת מתנדבים לדבר על הסדנא בשני האירועים האלה:

א.   “The Future of the Internet”  שנופל על מפגש הפיתוח הקרוב שלנו ויתרחש בגוגל קמפוס. אנחנו מוזמנים לדבר על האינטרנט במנהל הציבורי.

ב.     סיני רוסניק, שותפתינו מ”רוח דיגיטלית” בהאב הירושלמי מעורבת בארגון ארוע שיתקיים ב10-12 לדצמבר: מדובר בסדנאות מתודולוגיות במסגרת כנס פרחי מחקר למדע המדינה, יחסים בינלאומיים ומדיניות ציבורית, שפתוחות גם לאנשי מדעי החברה והרוח בכלל. מארגני הארוע מאד התלהבו כשהיא הציעה להזמין מאיתנו סדנה על ממשל וידע פתוח.

  1. צוות תב״ע פתוחה מספר לנו על השקת כמה יכולות חדשות.קודם כל,  תמיכה ברשויות נוספות! מעכשיו, תב״ע פתוחה לא רק בירושלים. תנו להם מפת גושים של רשות מקומית, ותוך דקות הם יכולים להקים לה אוטומטית אתר תב״ע פתוחה משלה. לדוגמא: חולוןטבריהשדרותעראבהאילת. ועוד. בנוסף, הפיד של תב״ע פתוחה שופץ וחובר לפייסבוק, זה לוקח את נושא התב״עות, שכיום שייך לקליקה קטנה של קבלנים, מתכננים ופקידים ומוציא אותו מדיוני וועדות ומגירות העיריה לחלק מהיומיום של אנשים מן השורה. כמו כן, יש גם דף בית חדש בו מציגים את התוכניות האחרונות ברשות המקומית, וגם צובעים את הגושים שלהן בצבעים מיוחדים. זה מאפשר למשתמש לראות במבט אחד מה קורה בעיר, איפה הבניה הצפויה וכו׳. פה אפשר לקרוא על חידושי תב”ע פתוחה בהרחבה כולל נושאים שעדין פתוחים ודרושה בהם עזרה.
  2. שני שיתפה איתנו כלי מעניין לויזואליזציות של טבלאות.
  3. נועם שלח לנו סיפור מעניין על “המתכנתות הנשכחות שיצרו את ההייטק המודרני“. אז כבר הזמנתם  חברות להאקתון?

 

וכמו שאמר לי היום המוכר במכולת: סוף סוף אפשר להגיד שבת שלום ולא חג שמח.

צוות הסדנא,

שבי, בני ומרי

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *