עדכוני הסופ”ש מצוות הסדנא (יובל, פולינה ונעם) – 5-9.1.2014

אופס, עוד שבוע. כמה עדכונים מהשבוע שעבר על הסדנא:
  • בקרוב יומולדת 3 לסדנא. הכינו את הפפיונים.
  • מזלטוב, “קהילה פתוחה” העלו גרסה חדשה לאויר. הגרסה החדשה כוללת שינויי ניווט ומראה, תמיכה בגדלי מסך שונים, תעדוף נושאים ושיפורים שעלו מהמשתמשים. מה כל זה אומר? שנשמח לעזרה ב-QA כבר מהשבוע. פנו אל בועז או אל נעם.
  • ביום שלישי נערך בכנסת כנס בנושא שקיפות תקציבית, בהובלת סתיו שפיר ובהשתתפות ח”כים ואנשי אקדמיה. מושון ואדם הציגו שם איך נוצרו התקציב הפתוח ופותחן התקציב, וסיפרו על שדרוגים וכלים חדשים שיעמדו לרשותנו בקרוב.
  • אולג מבקש להזכיר את רשימת התפוצה שיצר עבור אלו מאיתנו שמחפשים הזדמנויות תעסוקתיות.
  • בהמשך לויכוח שהתגלע ברשימת התפוצה בשבוע שעבר, חיברנו הצעה לכללי דיון ופרסום ברשימות התפוצה. אנא הגיבו והעירו על גביו ולא ברשימת התפוצה, כדי לאפשר דיון מסודר. כמו כן, עודכן עמוד הויקי עם רשימות הדיון המוכרות לנו בסדנא כיום, אתם מוזמנים להוסיף.   תודה למור על העזרה והייעוץ.
  • מתקדמים לעבר שלב המעשים בנוגע להאב הירושלמי: שיפוץ, מיתוג ואירוע השקה. אדריכל אורי אבן-חיים, חבר של יובל, מוביל את השיפוץ בהתנדבות. השבוע התקיימה פגישה עם מנכ”ל הספרייה ומנהל הלוגיסטיקה על מנת לדון בפרטים.  עבודות השיפוץ צפויות להתחיל באמצע פברואר, מתוך מטרה להשיק את ה-hub המשופץ במהלך מרץ. כמו כן, אנחנו מתחילים לצלול במקביל לעבודת המיתוג- שם, לוגו וכו’. מי שמעוניין לעזור, מוזמן ליצור קשר עם יובל.
* שיר השנה לחודש זה מוקדש למצב השיחות בסדנא ובכלל (למלים, לחצו כאן).
סופ”ש נעים,
פולינה, יובל ונעם
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *