[vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

2

תומכים

₪18

מתוך 25,000 ₪

1%

מומן

10

ימים נותרו

[/vc_column_text][vc_cta_button call_text=”אנו מבקשים את תמיכתך, על מנת שנוכל להפיץ את פותחן התקציב.” title=”תרום עכשיו” target=”_blank” color=”btn-primary” icon=”wpb_heart” size=”btn-large” position=”cta_align_bottom” href=”#” el_class=”main”][vc_column_text]

גילויים מעניינים מפותחן התקציב

http://compare.open-budget.org.il/?0000%2F000001

המדינה מגדילה את יעד ההכנסות ממס הכנסה במגזק העסקי, ומקטינה את היעד במגזר השכירים. מגמה המצביעה כנראה על נסיון לחלוקה צודקת יותר של הנטל. ואולם נתון מעניין לא פחות בהקשר זה מתגלה במבט לאחור: מסתבר שמאז אישור התקציב הקודם ב-2009, הכניסה המדינה כמעט 50% יותר כסף מהמתוכנן ממיסוי על שוק השכירים, ואילו מהמגזר העסקי נגבו 28% פחות מהתוכנית. נקווה שהפעם המיסים ייגבו כמותכנן גם ממי שמצוייד בסוללת עורכי דין ויועצי מס.

 

http://compare.open-budget.org.il/?0000

כפתור חדש שנוסף לפותחן התקציב (למעלה משמאל) מראה את השינויים שמתוכננים לתקציב החדש במקורות ההכנסה השונים. או במילים אחרות, מאיפה מתכוונת הממשלה לגבות את הכסף. הכנסו ללינק ו… הכינו את הכיסים.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/3″ el_class=”main”][vc_video link=”http://www.youtube.com/watch?v=XMOvn7Y2P54&feature=youtu.be”][vc_column_text]

פותחן התקציב זקוק לך!

כדי שכל אזרח במדינה ידע שהוא יכול להבין את התקציב, וכדי שכל שר, פקיד וח”כ ידעו שהאזרחים עוקבים אחרי הכסף.

[/vc_column_text][vc_column_text]

תומכים יקרים, בחודשים האחרונים עבדנו בסדנא רבות בשיתוף עם כלכליסט על פיתוח כלי פשוט, נוח ואמין להבנת השינויים שנעשו בהצעת התקציב לשנת 2013-2014.

את התוצאה, פותחן התקציב, שלחנו לכל חברי הכנסת, וכן הפצנו ככל יכולתנו ברחבי הרשת.

אילן לוקאץ ביומן שישי הכין לכבוד האירוע כתבה מרשימה. אנו מקווים שכרגע, חלק גדול מחברי הכנסת, העוזרים הפרלמנטרים, הבלוגרים וכותבי המגזינים מודעים לפותחן התקציב וליכולות שלו.

[/vc_column_text][vc_column_text]

לקראת הדיונים על התקציב, אנחנו רוצים לעלות הילוך.

המטרה היא להגיע למאסה קריטית של משתמשים, לא פחות ממספר האנשים שהשתמשו באתר כנסת פתוחה לפני הבחירות.

אנו מאמינים שכך נוכל להעלות את רמת הדיון על התקציב בארגונים, בתקשורת, בבית המחוקקים ולבסוף גם בממשלה.

[/vc_column_text][vc_column_text]

לצורך כך, אנחנו זקוקים לתמיכתך.

אנו מקווים לאסוף סכום כסף, שיאפשר לנו להפיץ את המסר מעבר למעגלים הקרובים שלנו. אנו רוצים להעלות קמפיין ממומן בכמה שיותר ערוצים, במטרה  להגיע לכמה שיותר אנשים. אנו מאמינים כי להפצת פותחן התקציב תהיה שתי השפעות: ראשית, היא תגרום ליותר אנשים להבין על מה באמת מדברים, ושנית, היא תגרום ליותר גורמים בממסד לקחת בחשבון את עינם הבוחנת של האזרחים.

[/vc_column_text][vc_column_text]

לאן ילך הכסף?

עיקר הקמפיין שלנו יתבסס על מודעות ממומנות בפייסבוק

עד כה מצאנו כי פעילות זו יוצרת לנו תנועה איכותית לאתר במחיר ממוצע של שקל לקליק, וזמן שהיה ממוצע באתר של יותר משתי דקות (וזה חשוב!). הגענו למסקנה כי דרך הפייסבוק אנחנו מצליחים להגיע לקהל הרחב ביותר, ביעילות גבוהה יחסית.

עזרתכם נצליח לייצר תכנים מעניינים ומגוונים לכל פלחי האוכלוסיה, לדוגמא: “הצגת השינויים בתקציב לפרפיריה” וסעיפים ספיצפים אחרים.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_cta_button call_text=”אנו מבקשים את תמיכתך, על מנת שנוכל לבנות את הקמפיין שלנו במימדים הראויים.” title=”תרום עכשיו” target=”_blank” color=”btn-primary” icon=”wpb_heart” size=”btn-large” position=”cta_align_left” href=”#” el_class=”main”][/vc_column][/vc_row]