ההקאתון ה – 6 של הסדנא לידע ציבורי

Campus TLV של Google ישראל – 28.29-12.2012

בסוף השבוע של ה-28-29 בדצמבר נתכנס – תוכניתנים/ות, מעצבים/ות, א/נשי תוכן והדרכה, ונעבוד על שיפור אתר כנסת פתוחה וכלים אחרים, ועל קמפיין שיווקי שיביא עשרות אלפי גולשים לכלים שלנו כדי להבטיח שבבחירות הקרובות כולנו נצביע למי שעשה, ולא למי שדיבר.

מאז ההכרזה על הקדמת הבחירות התחלנו לרוץ, רצנו כי לא נשאר זמן ללכת.
והתקדמנו. השיח הפוליטי מתחיל להשתנות, יותר דיבורים על חקיקה ועבודה פרלמנטרית, עובדות ומספרים אמיתיים במקום הבטחות ותעמולה.

אבל זה לא מספיק:
הכלים שלנו עדיין לא מושלמים, המידע לא מעודכן והממשק לא מזמין מספיק.
בהאקתון (שזה מרתון של האקרים) הקרוב אנחנו הולכים להפוך את הבחירות הקרובות לבחירות הכי שקופות בהיסטוריה של המדינה ולתת לאזרחים את הכלים כדי לבחור סוף סוף בצורה מושכלת ב 22 לינואר.

אנחנו נהיה במשרדי גוגל החדשים בתל אביב במגדל אלקטרה בקומה ה-26 (יגאל אלון 98, תל אביב), החל מיום שישי, ה-28 לחודש, ב-10:00, ועד יום שבת, ה-29, ב-22:00

בהאקתון הקרוב נקדיש זמן לשיפור כנסת פתוחה וכנסת פתוחה mobile , ונעבוד על אפליקציה חדשה שתעזור למתלבטים להחליט למי להצביע: המירוץ לבחירות.

פירוט העבודה בפרויקטים: 

המשחק “המירוץ לקלפי” תעזור למתלבטים לוודא שהפתק שלהם לא ילך לאיבוד.  המשחק מפותח כשידרוג לאפליקצית “כנסת פתוחה” וכתוב ב javascript וב sencha touch.  אם אתם מתכנתים או מעצבים שאוהבים לשחק, בואו לעזור לנו לסיים את המשחק. קישור ל-github כדי לראות מה עשינו עד עכשיו, ומה יש לעשות: https://github.com/daonb/Open-Knesset-Mobile/tree/egame

אתר כנסת פתוחה מחפש מתכנתים ב- python כדי להשלים משימות חשובות ומאתגרות בכנסת פתוחה בתחום הקוד והעיצוב, שיעזרו לנו לשקף טוב יותר את פועלה של הכנסת הקודמת, וזו העתידה לבוא. בנוסף, לעזור לנו להבין כמה שיותר על הח”כים שמתמודדים לכנסת הבאה.
קישור ל-Redmin-
https://track.nsa.co.il/projects/oknesset

קישור ל- Github-
https://github.com/hasadna/Open-Knesset

כנסת פתוחה Mobile היא הגרסא הניידת של “כנסת פתוחה” שהושקה לא מזמן. האפליקציה נכתבת ב-javascript ומביאה ישירות לסלולארי שלכם את כל המידע שבכנסת פתוחה. אם אתם מעצבים

https://github.com/hasadna/Open-Knesset