עדכוני הסופ”ש מנעם, רכז הקהילות (24-28.11.2013)

שלום לכולם, וחנוכה שמח באשר אתם.
מקבץ האקתון:
  1. ההרשמה להאקתון מתקדמת – אבל הקצב, נכון לעכשיו, לא מספק. זה הזמן לקחת יוזמה ולהפיץ לחברים, ברשתות ובמכולת. ההרשמה והפרטים באתר ההאקתון.
  2. מובילי החשמבירים קיבלו הזמנה להוסיף משימות פתוחות להאקתון הקרוב ו(רק) חלקם כבר עשו זאת, המשימות באתר. כולם מוזמנים להוסיף ולעדכן – כבר פנו אלינו כמה נרשמים עם בקשה לקבל פרטים כדי להגיע מוכנים.
  3. דרושה עזרה! גוגל אישרו את קיומו של ההאקתון בקמפוס בתנאי שיימצא הגוגלר (עובד גוגל) שיסכים לפתוח עבורנו את המקום בשישי ובשבת (13-14.12) ולהיות זמין טלפונית לכל מקרה שלא יבוא… נכון לרגע זה לא נמצא/ו הגוגלר/ית הרצויים. אם יש לכם הכרות עם מועמדים פוטנציאליים,אנא בררו איתם או קשרו בינינו.
  4. ומחידושי ההאקתון הקרוב:
א. צוות מתנדבים בהובלתה של עו”ד דנה אלטבאואר יתכנס כדי לנסות להניע יוזמה לרענון חוק חופשי המידע. ההכנות לקראת המהלך יחלו כבר במפגש הפיתוח הקרוב בתל-אביב, בשעה 19:00. לפרטים, רעיונות ושאלות ניתן לפנות אל דנה במייל.
ב. אחת המשימות שנוספו לנו להאקתון הקרוב היא רענון ושיפור אתר הסדנא. מתנדבי תוכן, באשר הם, המעוניינים לתת יד בתיקונים ובשיפורים מוזמנים להצטרף.
ג. יונתן רוזנלבט, דוקדטורנט לסטטיסטיקה באוניברסיטת ת”א ופעיל בתחום, פנה בהצעה לשלב אנשי סטטיסטיקה בהאקתון הקרוב במשימות או ניתוחים הדורשים יכולות ניתוח וחישוב. במידה ומישהו מהחשמבירים חושב שיוכל להנות ממתנדבים כאלה, אנא תקשרו איתי בנושא.
תזכרו, האקתון חורף טוב זה כמו שוקו – כבר מהאמצע לא רוצים שהוא יגמר (תודה לאילן).
ולעניינים אחרים:
  1. OpenSpending.org פרסמו השבוע את  Spendingstories.org, כלי המאפשר להשוות בין הוצאות וסכומים הנוגעים לידיעות חדשותיות (לקריאה נוספת). אנדרס מה-OKFN פנה אלינו השבוע בבקשה להציג את הכלי בפני הקהילה ולברר אם נרצה (כלומר, אם ישנם מתנדבים המעוניינים) לסייע בתרגומו לעברית והשמשתו בישראל. המתעניינים מוזמנים להשמיע קול ברשימת התפוצה או במייל אלי, כדי לקדם את העניין.
  2. בהמשך ליוזמה להתמודדות עם סוגיית הלוביסטים, פנה אלינו שבי גטניו, מנכ”ל העמותה לדמוקרטיה מתקדמת, והציע להגיע ולהרצות על הנושא במפגש הפיתוח התל-אביבי ב-9.12. כדי להמנע מלהטריח אותו לשווא, כל מי שחושב/ת שירצו להשתתף בהרצאה מוזמנים להירשם כאן.
  3. גלעד לייבוביץ, מתנדב מהשו”ת המקומי, מבקש את דעתכם על הצעתו לפיתוח החשמביר לשו”ת ארצי. נא להגיב על גבי המסמך או במייל לגלעד.
  4. ועוד קצת חדשות לסיכום השבוע:
  – למתעניינים, הוכרזו רשיונות Creative Commons 4.
שבת שלום,
נעם
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *