עדכון שבועי מנעם, רכז קהילות הסדנא (1-5.12.2013)

ולכבוד הגשם מקבץ הודעות האקתון החורף, שיתקיים (כן, כן) בסופ”ש הבא:
—-
  1. 74 משתתפים נרשמו נכון ליום שישי, ואם אתם או חבריכם לא ברשימה – כדאי מאוד מאוד להזדרז. רשימת המשימות ממשיכה להתעדכן באתר ההאקתון– אפשר וכדאי לנצל את מפגשי הפיתוח הקרובים לשאלות ובירורים.
  2. במוצ”ש יישלח מייל בניסיון להבין מי יהיה/תהיה בכל שלב – נסו בבקשה לענות עליו כמה שיותר מהר (ובכל מקרה עד ליום שני בערב) כדי ולאפשר את ההכנות הנדרשות.
  3. מציעים או מחפשים טרמפים להאקתון? פרסמו זאת על גבי עמוד הארוע בפייסבוק. נטולי הפרופיל מוזמנים לשלוח אלי במייל ואדאג לפרסם בשמם.
  4. בקשה/הזמנה מכיוונם של טל ירון וצוות “החלטה משתפת“, שמחפשים (אם אפשר, כבר להאקתון הקרוב) דיקטטור נאור, אדם או חווה שיוכלו להניע תהליך של בניית חשמביר לשיתוף ציבור. לאור בקשתם של גורמים שונים (ביניהם ארגוני מחאה, ארגונים חברתיים ומשרד ראש הממשלה), אפיין הצוות חשמביר שנועד לאפשר לציבור רחב להשתתף בקבלות החלטה ארגוניות ומדיניות. הידע מבוסס על חקירה והתנסות של חוקרים ומנחי דיון, וכן על רעיונות שכבר קיימים במרשתת. כאמור, אם למישהו או מישהי בא לאפשר לציבור להשתתף בצורה מושכלת בתהליכי קבלת החלטות, והיא או הוא מסוגלים להיות דיקטטור/ית נאורים של קהילת “החלטה משתפת” טל מחכה לשיחת הטלפון: 052-6079419 או למייל שלכם: [email protected].
  5. בשמחה גדולה נמצא הגוגלר שהסכים לסייע לנו בסופ”ש בכניסה ובקשר טלפוני – תודה גדולה לדני וגם לכל המתנדבים שעשו נסיונות לקדם את העניין.
—-
ועוד כמה עניינים ששווה לדעת:
  1. פורסם הקול הקורא להגשת מועמדויות לתפקיד המנכ”ל/ית של הסדנא. אתם מזומנים להפיץ ובשם צוות השכירים, שיהיה בהצלחה לכולנו.
  2. פגישה שנייה בנושא מדיניות השרתים של הסדנא תתקיים במפגש הפיתוח הקרוב בתל-אביב, יום שני, ב-20:00. כולם מוזמנים.
  3. הזדמנות אחרונה, עד יום ראשון ב-10:00, להירשם להרצאתו של שבי גטניו בנושא הלוביסטים, שתיערך (אולי, אם ירשמו מספיק) במפגש הפיתוח הקרוב בתל-אביב.
  4. מפגש הפיתוח הירושלמי יתקיים השבוע במועד הרגיל (רביעי, 18:00), אך באופן חד פעמי יעבור אל אולם קולב בספרייה הלאומית. בינתיים אני מנסה לוודא שבאמת יש שם אולם עם שם כזה.
** שיר השנה לחודש זה מוקדש, איך לא, לנלסון מנדלה ומורשתו.
שבת שלום
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *