עדכוני הסופ”ש מנעם, רכז הקהילות (15-20.12.13)

1. אסיפת חברים תתקיים במפגש הפיתוח התל-אביבי השבועי, יום ב’ הקרוב (23.12.13) בשעה 19:30 בקמפוס של גוגל. כולם מוזמנים ומוזמנים לקרוא את התפריט ולבוא רעבים.

2. ענת סלונים וחיליק טרופר, שניים מיועצי שכר החינוך ביקרו אותנו השבוע במפגש הפיתוח התל-אביבי, סיירו ולאחר מכן קיימו עמנו דיון בנוגע לשיתופי פעולה אפשריים. עיקרי הדברים כאן ותודות לאלון ניסר שהוביל ביד רמה. ובאותו עניין: על מנת לעודד ולעורר השראה אשמח לקבל מכם קישורים לדוגמאות מוצלחות מן העולם של מיזמים העוסקים בשקיפות מתחום החינוך. הרשימה המגובשת תשלח ליועצי השר בתקווה לספק השראה ודוגמאות לכיווני פעולה אפשריים. מכירים משהו? יאללה, שלחו לי.
3. מפגש הפיתוח התל-אביבי הבא, ביום שני ה-30.12.13, יתקיים באופן חד פעמי בדיאגילב. ברור שאתם יודעים שמדובר במבקר אמנות ומפיק בלט רוסי, אבל אנחנו מתכוונים דווקא למלון הבוטיק שממוקם ברחוב מזא”ה 56 בתל-אביב. ניפגש שם, כרגיל, החל מ-18:00. השינוי נובע מארוע מתכונן בקמפוס של גוגל. נקווה שנהנה מהמקום הזמני ובכל אופן בשבוע שלאחר מכן נחזור למשכננו הקבוע.
4. פרוייקט הרשויות המקומיות הפתוחות מעלה הילוך ועובר לשלב הפיתוח המואץ. אנחנו מחפשים בנרות (או בפרוז’קטור, שאלה של תפישת עולם) מתנדבי ג’אווה סקריפט מנוסים ואנשי ג’נגו שמוכנים לתת יד לכמה שבועות. ישנה רשימה מגובשת של משימות – חלקן מאתגרות וממש לא טריוויאליות. לפרטים, סמסו לי במייל.
5. נכון, היה האקתון חורף, היה כיף, כבר דיברנו על כל זה כאן. אבל מי מכם שהשתתפו (או לא) וטרם אספו פותחן ממותג (צ’ופר שנותר בשלג הירושלמי בעת החגיגה), תפסו אותי במפגש הפיתוח הקרוב.
6. הקהילה הירושלמית הגיבורה פגשה בדלתיה הסגורות של הספרייה הלאומית (מקום המפגש הקבוע), שניסתה להתאושש מהשלג והקור. לא נפלה רוחם של המתנדבים, ובניצוחו של מוביל הפרוייקט המקומי, אסף, התכנסה למפגש גרילה במיקום אלטרנטיבי. ישר כוח!
7. מובילי חשמבירים היכונו! צוות המטה המתחדש (יעני, יובל, פולינה ונעם) מתחיל לעמול לקראת פגישות פתיחת השנה האזרחית. המחשבה היא לשבת ולגבש יחד עם כל אחד מהמובילים תכנית לקראת השנה הקרבה. כל המתנדבים מוזמנים לתת יד למאמץ המחשבתי הזה ולהעלות רעיונות לכלים ותמיכה מהם יוכל החשמביר שבו הם פועלים להנות בשנה הקרובה. שתפו את המובילים במחשבותיכם, כדי שנוכל לקחת את כל הדעות והרעיונות בחשבון.
8. החזרים החזרים. קפלן מבקש לוודא שכל המתנדבים שמצפים לקבל החזרים על הוצאות שקשורות בהתנדבות (עפ”י נוהל ההחזרים) כבר פנו והעבירו את הקבלות/חשבוניות. אם לא, אנא הזדרזו לעשות זאת בשבוע הקרוב, כדי למנוע ברדקים בשנת המס הבאה עלינו לטובה, נקווה.
9. אופציה להגשת מועמדות לתחרות במסגרת Closing the Loop: מיזמים שעוזרים לשפר את לולאת הפידבק בין המגזר הציבורי לאזרחים. תאריך אחרון להגשת המועמדויות: 15.1.13. כשתזכו, אל תשכחו להודות למור על ההפניה. בהצלחה.
* ממתק לסיום: פרוייקט DATAViva הברזיאלי מאפשר לכם לא רק ללמוד על התנהלות של אחת מהממשלול המקומיות בברזיל, אלא גם להיעזר בכלים מוכנים ליצירת ויזואליזציות בחשמביר הקרוב לביתכם.
שבת שלום,
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *