עדכוני סוף השבוע מצוות הסדנא, 29.12.13 – 2.1.2014

* המפגש השבועי התל-אביבי התקיים השבוע במלון דיאגילב וכלל הרצאה ושיחה סוערת עם גיא רולניק, עורך ומייסד The Marker. יום לאחר מכן הרצה יובל על הסדנא במסגרת IgniteTLV של גוגל שנערך בקמפוס והחל סבב הפגישות של הצוות עם מובילי החשמבירים (הקורבן הראשון- גל רייך, מוביל חשמביר Anyway). אבל אין ספק שהארוע החשוב של השבוע החולף הוא ש:

* פולינה הצטרפה אלינו והחלה בתפקידה כרכזת השיווק של הסדנא. המייל שלה פתוח ומחכה לרעיונות ומתנדבים: [email protected].

* מיני האקתון הוכרז לחשמביר הרשויות המקומיות הפתוחות ל-7.2 (יום שישי), החל מ-08:00 ועד 22:00. פרטים והרשמה יפורסמו בשבועות הבאים.

* יומולדת שנה לכנסת ה-19, ממש ממש ממש עוד רגע. זה הזמן להיכנס ל“כנסת פתוחה” ולהוציא ממנה את מה שהכי משמח/מעצבן/מפתיע/מתסכל/מעורר מחשבה מבחינתכם בנוגע לכנסת החדשה. שלחו לאורי או לפולינה, יש לנו כמה רעיונות מעניינים.

* בהובלתו של לוטן, התקיים השבוע מפגש באר-שבעי ראשון של מתנדבים בסדנא. החבר’ה החליטו להתכנס מידי שבוע בימי ראשון ב-19:00 ובשלב הראשון ישקיעו את זמנם בהעברה והתאמה לסביבות הפיתוח המקובלות בסדנא. נעם, רכז הקהילה, יצטרף למפגש הקרוב כדי להכיר ולחשוב ביחד כיצד ניתן לתמוך. להצטרפות לקבוצת הפייסבוק המקומית ולפרטים נוספים, ניתן לפנות אל נעם או אל לוטן.

* ספר החוקים הפתוח ו-anyway כבר העבירו את עצמם לגיט הסדנא. ואתם?

* תל אביבים, הקשיבו: המרכז העירוני החדש בדב הוז מחפש רעיונות למימוש ופיתוחו כמרכז קהילתי אמיתי. וחשבנו שזה יכול לעניין אתכם (ניתן גם לסמס ל-052-9999199). תודה לאורי גרוסמן על הרעיון.

** תודה גדולה לאודי אורון ויוני ילוביצקי שעלו השבוע, בשעת לילה מאוחרת, לירושלים כדי להיפגש עם הקהילה המקומית (המצומצמת יחסית, השבוע) ולחשוב על דרכים להתמודד שם קליטת מתנדבים חדשים. נשמח מאוד לארח מתנדבים נוספים.

* ממתק לסופ”ש: 20 הויזואליזציות האינטרקטיביות המובילות של השנה שחלפה, עפ”י Visual.ly.

 

שבת שלום,

יובל, פולינה ונעם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *