שבוע טוב, אה? עדכוני השבוע החולף מצוות הסדנא (9-13/2/2014)

אהלן אהלן.

השבוע החולף היה, ברובו בסימן שמחות:

1. שמחת היומולדת (איזה כיף היה! המפספסים מוזמנים לטעימה עם מצגת סיכומהשנה שהכינה פולינה).

2. בשעה טובה חתמנו על חוזה עם הספרייה הלאומית לפתיחת hub בשטחה. השבוע החלו עבודות השיפוץ במקום, על בסיס תרומה שקיבלנו מגוגל, והתקווה היא לחנוך את המקום לפני פסח.

3. בהמשך לסבב השיחות שקיימנו, צוות העמותה, עם מובילי החשמבירים – הוצגה להם השבוע תכנית עבודה לחודשים הקרובים, שמנסה למצות את המשימות העיקריות מול כל חשמביר. כולכם מוזמנים להעיף מבט ולתרום רעיונות ותגובות.

3.5 נעם השתתף השבוע ב-Webinar של ה-OGP, ובו הוצג הכלי הבא. מדובר, על רגל אחת, בכלי להפקת דו”ח/מדריך להקמת מיזמי ידע פתוח במגוון נושאים. משולבים בו דוגמאות, וקישורים, מניסיון שנצבר במדינות שונות. מומלץ במיוחד לאלו המבשלים רעיונות וחושבים על אסטרטגיות הבשלה. (להרצאה המלאה: Drafting Stronger Action Plans – part II).

 אבל גם השבוע הקרוב לא פראייר:

4. “רכבת פתוחה”, היו הראשונים מהמחזור החלוץ של “הכיתה” לפנות לקהילת הסדנא ולבקש להתקבל כחשמביר לכל דבר. הצגת היוזמה והדיון יתקיימו במפגש התל-אביבי, ביום שני הקרוב (17.2.14), בשעה 20:15 בחדר ההרצאות הקטן. מומלץ לקרוא ולהתרשם לפני הדיון מעמוד הויקי המפואר שלהם.
נבקש להזכיר כי ניתן יהיה להציג שאלות והסתייגויות בפני המתנדבים במפגש עצמו, ולאחר מכן תוך שבוע ברשימת התפוצה.

5. באותו היום, יום שני ה-17.2.14, בשעה 21:30, יתקיים דיון של מובילי חשמבירים בנושא הקמת מנגנון התראות כלל-סדנאתי, חוצה חשמבירים. אלון ניסר ופולינה יובילו את הדיון, מסמך הכנה נשלח למשתתפים. שיהיה בהצלחה.

 שבוע טוב,

יובל, פולינה ונעם

נ.ב.

שיר השבוע לחודש זה מוקדש לעובדה שאפאחד עדיין לא הרים/הרימה את הכפפה לגבי השתתפות באירועי יום ה-OPEN DATA העולמי (ה-22.2, שבת הבאה). המתחרטים מוזמנים לפנות אל נעם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *