עדכוני הסופ”ש מצוות הסדנא [4-8.5.14]

הי לכולם.
תמה עונת החגים והמועדים, לפחות עד לשבועות. בשבוע הקרוב נחזור למתכונת המפגשים הרגילה בתל-אביב: יום ב’ החל מ-19:00 בקמפוס גוגל בתל-אביב. בירושלים, כמובן, מה שהיה הוא לא שיהיה. מי שעוד לא הספיק/ה ורוצה להתעדכן, הנה הפוסט המפורט על ההאב החדש והאירועים המתוכננים. מוזמנים להגיע, להפיץ ולהזמין מתעניינים פוטנציאליים.
הנה עוד כמה דברים לקחת בחשבון לשבוע הקרוב:
  • השבוע נודע שפולינה תסיים את תפקידה כרכזת השיווק והתוכן. ביום שני, 12.5, במפגש התל-אביבי, נתכנס סביב 21:00 (אל תדאגו, נקרא לכם), כדי להודות לה ולברך.
  • עוד במפגש התל-אביב, הדס מחברת היח”צ מגיעה כדי להיפגש עם מובילי חשמבירים. נותרה עוד משבצת פנויה אחת (בין 19:00 ל-19:30), אתם מוזמנים לשבץ עצמכם. אם מישהו מהמובילים רצה ולא הספיק, אנא עדכנו את נעם ונמצא פתרון.
  • ביום רביעי בבוקר תתכנס מועצת החכמים, מובילי החשמבירים, לפגישה קבוצתית עם שבי. מטרת הפגישה היא לדון במצב העניינים ובצרכי הצוותים השונים.
  • ובאותו היום, יום רביעי, תוצג הסדנא בכנס “טלדן” על ידי יובל ועידו. אם אתם שם, בואו להגיד שלום.
  • חשבתם שזהו ליום רביעי, נכון? אז זהו, שלא. אותו הלילה, כך החליטו מתנדבי “עתונות פתוחה”, יוגדר כלילה לבן בקהילה הירושלמית. פיתוח וקוד אל תוך הלילה, בתקווה להגיע למצב של הצגת תוצרים ראשונים. ינשופי לילה בעלי הבנה בפייתון ודג’נגו מוזמנים להצטרף.
  • פינת החאליק. מידי פעם עולה כאן שאלה בנוגע לפלטפורמה בה מתנהלים הדיונים והעדכונים בינינו, ה-Google Groups. לרוב, זה קורה בעקבות מתיחות או תלונה שקשורים בהתכתבות ספציפית. שאלות עקרוניות יותר, בדבר עצם ניהול הדיונים על גבי פלטפורמה שאינה נותנת מענה מלא לצרכי המשתמשים ואינה מבוססת קוד פתוח, אינן זוכות להתייחסות מספקת.
    חשבנו לנצל את הרוגע היחסי כדי להעלות שאלת סקר לקהילה, בדבר מעבר לפלטפורמת דיון אחרת, מבוססת קוד פתוח. מוצגות שם שתי אפשרויות (discourse ו-nodebb). בני מספר שלשתיהן יש גם תרגום לעברית, אך ניתן גם להציע אפשרויות נוספות.
    נשמח מאוד אם תשמיעו קולכם – מדובר בשתי שאלות קצרות, והנה הסקר.
וממתק (קצת מריר, אבל רק קצת) לסופ”ש: יוגב שרביט, מחשמביר התקציב המקומי פתוח, מקדיש מזמנו לעבודת נמלים בכל הנוגע לתקציב מקומי אחד. יכול להיות שמה שגילה שם מלמד על בעיה גדולה יותר? הפוסט המלא.
שיהיה סופ”ש נחמד לכולם, ולהתראות ממש עוד רגע,
שבי, בני, פולינה ונעם.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *