עדכוני הסופ”ש מצוות הסדנא [22-26.6.14]

אהלן,
כדאי שתשבו.
לא רק בגלל שהשבוע נגמר והגיע הזמן לנוח קצת, אלא גם, ובעיקר, כי יש לנו מלא דברים לספר לכם. מוכנים? מתחילים.
כמה דברים מהימים האחרונים: 
  • החבר’ה של התקציב המקומי הפתוח הפתוח העלו השבוע גרסא (מאוד) ראשונית של המערכת. הם מכנים אותה גרסאת pre-alpha (ואתם מוזמנים להוסיף מילות תואר עבריות שידגישו שזה רק שלב ראשוני וניסיוני). מה שכן, הם ישמחו לקבל מכם, כמשתמשים, פידבקים ו-Q&A. הם מבקשים מאוד(!) שלא לעשות זאת באמצעות מיילים (אישיים או ברשימת התפוצה), אלא בהוספת ‘עניינים’/Isuues בערוץ הגיטהאב שלהם (הנה הוא פה).
  • השבוע שמענו שוב ששרת המשפטים ורה”מ לא ממש מצליחים להסכים על עמדה בנוגע לפרסום הדיונים וההצבעות בועדת השרים. ספי וירון, מתנדבים בסדנא שמקדישים עצמם לעניין הזה, פרסמו השבוע את הפוסט הבא, ובו הם מזמינים את כל מי שחשים אי נוחות מהעניין הזה להצטרף אליהם ולקדם את התשובה המתבקשת.
  • מזל טוב! ועדת הכספים אישרה את הסדנא במסגרת סעיף 46, מה שאומר שמעתה והלאה תרומות הניתנות לעמותה מוכרות למס.
  • שבי מעדכנת שהיא מייצגת את הסדנא בועדה לשקיפות של הלמ”ס והביטוח הלאומי שמטרתה לקדם פרסום יזום של מידע. חוצמיזה, ב-18.6 היא השתתפה בפאנל בקורס הכשרת ממוני חופש המידע, כדי לספר להם איך כל זה נראה מהכיוון שלנו. זו היתה שיחה מעניינת, שלימדה גם על הקשיים שהם מתמודדים איתם.

ועכשיו, יאללה, פותחים יומנים :

  • ביום שני הקרוב (30.6) ב-20:30, במפגש התל-אביבי, יקיימו מתנדבי תביא ת’דאטה מפגש הפקת לקחים מהשבועות שחלפו מאז הפעלתו. מתנדבים ומשתמשים מוזמנים לחלוק מההתנסות שלהם ולהעלות הערות והצעות לשיפורים. לא יכולים להגיע ויש לכם מה לתרום לדיון? מוזמנים ליצור קשר עם יוגב.
  • שבי מסכמת 100 ימים ראשונים כמנכ”לית הסדנא בפוסט חדש, ובסופו היא מזמינה את כולנו להצטרף למרתון תכנון השנה הקרובה בסדנא:” …כדי לענות על השאלות האלה ועל מנת שנוכל יחד לבנות ולתכנן את הפעילת המשותפת שלנו, ניפגש ביום שישי 25.07 בין 09:00 ל 15:00 למרתון תכנון של הסדנא. משם נצא לדרך עם תוכנית אסטרטגית לשנים 2014-15. אני מזמינה כל אחד ואחת מכם להגיע, להשמיע ולהשפיע על עיצוב הדרך המשותפת שלנו. מהרו והרשמו כאן.”הארוע יתקיים בתל-אביב (ירושלמים, לתיאום הגעה ועזיבה מאורגנת, דברו עם נעם). מיקום מדוייק יפורסם בקרוב. ההרשמה, שתאפשר לנו להתארגן כראוי, כאמור, בטופס הזה.
  • בעוד שבועיים, ב-14/7 הקמפוס של גוגל סגור לרגל שיפוצים בתאריך הזה. המשמעות היא שבאותו היום לא יתקיים מפגש הפיתוח התל-אביבי השבועי. וסתם שווה להזכיר שבתאריך הזה קרו מלא אירועים חשובים וכמובן כמובן הדבר הגדול הזה (וגם שיום לפני כן יתקיים גמר גביע העולם בכדורגל…).
ממתקים לסופ”ש:
  • למי שלא הספיק – הניוזלטר החדש, בעריכתו של עמית גל.
  • לכבוד יומולדת חודש וקצת להאב הפתוח, ובשם ערכים נשגבים כמו שקיפות והצגת מידע, החלטנו לחשוף כאן כמה מהתשובות שקיבלנו בטופס ההרשמה שם, כשביקשנו מהבקרים לספר משהו על עצמם (..מצטערים, הורדנו את התשובות הרציניות):“כיף לי מלא!”, “לא רוצה ולא רוצה” , “אני אוהב שוקולד”, “אני אוהב שוקולד ועוגות גבינה”,  “אין מה לספר”, “אוהב חתולים”, “לילה לבן עיתונות פתוחה!! יאייי”,”אני חובב חיבובים”,  “אני מפחד לפתוח מקררים ציבוריים. תמיד אני מוצא שם דברים נוראים. מזל שאין פה אחד.”, “עייף מאוד היום, מאוד עייף היום, היום מאוד עייף”, “אני בעצם מלכת אנגליה”, “אני אוהב שוקולד ועוגת גבינה ומסטיק וסוכריות ותות גינה”,”לא רק שאני מלכת אנגליה, אני גם המליק של סדום”, “אני כובש קולוניאליסטי ציוני גבר סטרייט לבן אשכנזי, וזה פוגע בי הרצאות של אנתרופולוגים מבן גוריון”,  “אני יודע למחוא כפים עם הרגליים”, “אוהבת להגיע לכאן”. גם אנחנו.
סופ”ש מוצלח לכם ולהתראות במפגשים השבוע,
שבי, בני ונעם.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *