עדכוני הסופ”ש מצוות הסדנא לידע ציבורי [20-24.7.14]

הי לכולם.
שוב לא כולנו בבית, ושוב נגמר שבוע שאחריו אפשר רק לבקש שיבוא אחד טוב יותר.
לאחר שבועיים של הפוגה בעדכונים שלנו, אנחנו חוזרים למתכונת עאלק-רגילה, אבל קודם כל שולחים ד”ש ושיר למתנדבים המגוייסים ולאלו שמוצאים עצמם במרחבים המוגנים.
  • הקהילה התל-אביבית ממשיכה בנדודיה הזמניים, בגלל השיפוץ בקמפוס הגוגלאי. השבוע נתארח במשרדי חברת everything.me, בבית קרדן, שדרות מנחם בגין 154, קומה 5 (למפה https://goo.gl/maps/9SaUB).
    האירוח התאפשר בעזרתו ויוזמתו של אדם (תודה תודה) שמבקש לשמור שם על כמה כללים פשוטים: דיברות 5,6,8 ו-10 וגם להשאיר נקי ומסודר.
    בהזדמנות הזו אנחנו אומרים שוב תודה גדולה לאלמוג ולחברת קלרנה על האירוח האדיב והנעים של המפגש השבוע. יתכן שבשבוע הבא נחזור לביקור נוסף, הישארו קשובים.
  • במפגש הקרוב, ביום שני ב-20:30, תספר לנו שבי על מה שראתה ושמעה בפסטיבל המידע הפתוח האחרון בברלין (okfest14) ואיך כל זה קשור (או יכול להיות קשור) אלינו.
  • ביום ראשון שעבר דנה ועדת השרים לענייני חקיקה בהצעה לתיקון חוק זכויות הדייר בדיור הציבורי (קישור להצעה, הורדה). לקראת ההצבעה שיגרנו מכתבי תמיכה לכל השרים החברים בועדה. לשמחתנו נתבשרנו כי הועדה החליטה לתמוך בהצעה.
  • ביום ראשון האחרון אירחנו בהאב הירושלמי קבוצה של 25 ממשתתפי פרוייקט Israel Tech Challenge בהאב הפתוח. הם שמעו מנעם על מידע פתוח ויישומיו בארץ ובעולם, ועל הדרך זכו גם להדגמה קצרה של sefaria.org שמתארחים בהאב, באדיבותו של לב. (לתמונה של עוד לקוח מרוצה).
  • ושוב בירושלים, ביום רביעי האחרון, נפרדנו מאורי יאנובר ומקובי לוריא, ממייסדי הקהילה הירושלמית, שנוסעים לקצוות שונים בארה”ב. כארגון עתיר ממון ציידנו כל אחד מהם בחבילת צבעים זולה, אך איכותית, שתסייע להם להמשיך ולצבוע את העולם בצבעים יפים יותר. אנחנו מאחלים לשניהם המון בהצלחה ואומרים תודה על הכל.
ושאלה משימתית לסופ”ש: ראיתם את ההתראה הזו ב-IFTTT? ומה עם אצלנו?
סופ”ש שקט ובטוח לכולם,
שבי, בני ונעם, שמעניק לתמונה הזו, של אורי הוך היקר, את פרס “החיוך הגדול” של שלושת השבועות האחרונים.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *