עדכוני הסופ”ש מצוות הסדנא [4-9.1.2015]‎

שלום שלום!

שבתי אליכם מהנכר, היישר לעין הסערה. כל לילה אני פוחדת שאמצא את עצמי בבוקר בארץ עוץ. אבל בינתיים אני פה והינה העדכון:

 

  • השמועה אומרת שהיה לנו מיני האק מוצלח ופורה. הרי הסיכום.

  • שבי הגישה השבוע בקשת מימון לאיחוד האירופי לתוכנית חינוך לדמוקרטיה, תוך שימוש בכלים שלנו, בשיתוף פעולה עם המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט”ח), המשמר החברתי ומכינות קדם צבאיות. תחזיקו לנו אצבעות!

  • בשם הצוות של תב”ע פתוחה: תב”ע פתוחה, הכלי שמאפשר גם לאזרח/ית הרגילים לדעת מה מתכננים על השטחים שבסביבת חייהם, מנסה להגיע לתושבים אקטיביסטים ברשויות שבהן כבר פועל אתר מקומי: אור עקיבא, אילת, בת ים, גבעתיים, חולון, טבריה, ירושלים, עראבה, קרית גת, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון ושדרות. במקרה ואתם לוקחים חלק בקבוצה מקומית כזו, או מכירים דרך להגיע אליה ולפרסם לחברים בה, שלחו בבקשה לנעם במייל, פרטי התקשרות או רעיונות מטורפים.

  • למי שלא עוקב, פוסט אורח קבוע של קרין נהון בפלוג של טל שניידר, מנתח את הפעילות של חברי הכנסת ברשתות החברתיות תוך שימוש באתר של כיכר המדינה.

  • אפרופו בחירות, OpenSecrets.org הוא פרויקט מעניין של ה- Center for Responsive Politics האמריקאי, שעוקב אחרי כל הכסף שמתגלגל בתוך המערכת הפוליטית של ארצות הברית ומתחכה אחרי ההשפע שלו על הבחירות ועל מדיניות ציבורית. בין היתר יש להם גם סעיף נפרד ללובינג.

שיהיה סוף שבוע יבש,

צוות הסדנא,

שבי, בני ומרי

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *