עדכון שבועי מרכז הקהילה (17-21.11.13)

  1. איזה שבוע… עברנו אסיפת חברים משמעותית, ראיונות במסגרת מיוני רכז/ת השיווק ופתיחה של שני מחזורי Hackita הראשונים. לא רע, תודו…
  2. ובמבט קדימה: ביום שני הקרוב, במפגש הפיתוח התל-אביבי:
    * 19:00:  סבב-כנס מהיר בו ינסו בעלי רעיונות להלהיב ולהדביק את 32 משתתפי Hackita ברעיונות למיני-פורייקטים שיוכלו לממש בשבועות הקרובים. אם ברצונכם לעלות ל-4 דקות הצגה, אנא ודאו שהרעיון שלכם מופיע ברשימת המשימות ומלאו את הטופס הבא.
    * 20:00: הצגת יוזמת פלטפורמת השיעורים המצולמים.
  3. האקתון חורף טוב זה כמו דוב קוטב בבקיני (תודה עמית). חושבים אחרת? שלחו עוד רעיונות לסדרת הממים:  “האקתון חורף טוב זה כמו ___________”.
  4. ואגב זה, ההרשמה להאקתון החורף בעיצומה. כן, כן, ב-13-14.12 בת”א. שלחו לחברים, הפיצו ברשתות ובעיקר – הירשמו בעצמכם ובואו. רוצים להחליף קאבר לפרופיל? סתם רעיון. מובילי חשמבירים- האתר והקהל מחכים בעצבנות למשימותיכם.
    תודה להילי, גלעד, ערן, עומר וגלעד על העזרה בעיצובים ופרסומם.
  5. אם היו נותנים לכם 50,000 ש”ח, לא הייתם לוקחים ותורמים אותם מיד לחשמביר הקרוב ללבכם? אז הנה, קרן החשמביר מאפשרת לכם את כל זה – אבל לא לעוד הרבה זמן. תאריך הגשה אחרון – 1.12.
  6. בהמשך לצמיחתם של הקהילה הירושלמית וחשמביר העיתונות הפתוחה, הועלתה לאחרונה בקשה לברר ייתכנות לתמוך בקבוצת מפתחים באר-שבעית, שבהמשך תתגבש (אולי) לכדי קהילה מקומית נוספת. מדובר בהצעה ראשונית והדרגתית מאוד בהובלתו של לוטן, פעיל מנוסה ואלוף הנגב בחשמביר השו”ת המקומי. נשמח לשמוע את דעתכם על גבי מסמך ההצעה.
  7. לפני שלושה שבועות הזמנתי אתכם להוסיף נקודות לטיימלין שיפורסם באתר הסדנא ויתאר את התפתחותה. נחשו מה? המערכת קרסה. מבדידות. הטיימלין נברא והועלה לאויר, ולמרות העלבון, ישמח לתיקונים עובדתיים ולהצעות לנקודות זמן שחשוב להציג למצטרפים ולמתעניינים בנו.
  8. קול קורא להצגת תקצירים ועבודות לקראת כנס בנושאי שקיפות, אתיקה ומשילות בארגונים במרכז דב עזריאלי באוניברסיטת תל-אביב. הכנס עצמו יתקיים ב-29.12 ב-16:30. וגם תזכורת: יום עיון בנושא מדע נגיש ב-25.11 (יום שני הקרוב).
  9. הזמנה לסקר של ה-Okfn, עד ל-29.11.
ועכשיו, אם עוד לא צפיתם בסרט המלא של הנס רוזלינג, למה שלא תפנו לו שעה?
סופ”ש נעים לכולם
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *