עדכוני הסופ”ש מצוות הסדנא לידע ציבורי [8-12.6.14]

סופ”ש שלום.

תתחדשו על הנשיא החדש, מקווים שעמדתם במתח. כמה רענונים במעבר שבין השבועות:

  • יש לנו לא מעט חשמבירים שעומדים ללבלב בקרוב ולכבודם התחלנו לעבוד על תהליך שחרור חשמביר. אם יש לכם נסיון בבדיקות ו/או שיחרור תוכנה, בני מזמין אתכם לישיבה במפגש הפיתוח הקרוב בשעה 21:00. כרקע אתם מוזמנים לקרוא את תהליך השחרור של ג’נגו.
  • מזל טוב! יש לנו מקרן נייד. אם יש לכם רעיון או רצון לארגן הקרנה או מפגשי מתנדבים בנושאי מידע פתוח מחוץ למפגשים השבועיים תקשרו עם נעם.  (ולא, משחקי המונדיאל במרפסת הבית לא נופלים בקטגוריה הזו…)
  • יש רואה/רואת חשבון בקהל? הצהרות הון של הנבחרים היו בכותרות השבוע ולנו נראה שהמקום של הצהרות ההון הוא ב”כנסת פתוחה“. כדי שזה יקרה אנחנו זקוקים לרואה/רואת חשבון. צרו קשר עם בני.
  • פינת הרומן: רומן, מתנדב העל מ”פנסיה פתוחה” ביקש שנציג מידי פעם כמה מתנדבים הגיעו למפגש השבועי וכיצד הם נחלקים מבחינת מיומנויות.  תכל’ס? צודק. לכן, בסוף העדכון הזה תמצאו סיכום נתונים מהמפגש התל-אביב האחרון. אם ראיתם דברים אחרים במפגש ביום שני- כנראה שמישהו בחשמביר שלכם לא נרשם.
  • לפני שבוע פרסמה מור את מחשבותיה בעקבות השתתפותה ב-Tcamp. למי שפספס את הדיון שהתעורר כאן בעקבות אותו פוסט, הנה הוא.
  • אירועי השבוע החולף בהאב הפתוח בי-ם:
א. הרצאה על מבט העל האזרחי ומיפוי השתתפותי בהאב הפתוח מפי חגית קיסר.
תודה לניר יריב שמארגן את סדרת המפגשים. מוזמנים לפנות אליו עם רעיונות להרצאות נוספות.
ב. לילה לבן של מתנדבי “עתונות פתוחה“, ואלו התוצרים (מפי אסף, מוביל הכמעט-חשמביר): “… סידור של ה-repository, הוספה של מדריכון לreadthedocs על ההתקנות לשרת, הsitemaps של עיתוני “המגיד”, “חבצלת” (…ועוד אחד ששכחתי את שמו) יהיו מוכנים בתקווה בקרוב! כל הכבוד ליניב על הביצוע הנפלא והhaking היותר נפלא! והכי חשוב!!!! אכלנו פיצה 🙂 “.
ג. ארוח מפגש שלישי של נשים מקודדות, עם 15 משתתפות.
ד. הרצאת היכרות עם הסדנא לעובדי הספרייה הלאומית.

עוד חדשות מירושלים: הקהילה הירושלמית, המבוססת ברובה על סטודנטים, החליטה על הפסקה של שלושה שבועות במפגשי הפיתוח הליליים, בשל תקופת הבחינות. בין לבין, תימשך העבודה במסגרת ההאב לפי רצון ויכולת של המתנדבים. בהצלחה לכם!
  • וקצת תרבות לסיום: התערוכה Open Door to Open Source, במכון הטכנולוגי חולון, נפתחה אתמול. ספרו איך היה.
שבת שלום וסופ”ש מהנה לכולם,
שבי, בני ונעם.

—–

סה”כ משתתפים במפגש בת”א: 41
משתתפים רשומים לפי תחום התנדבות

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *